برخورد نگاه‌های مختلف | هفتمین نمایشگاه سالانه موسسه عکاسان خراسان‌رضوی افتتاح شد «بیل گیتس» کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند «مینو افتاده» نوازنده ویولن و کمانچه درگذشت + علت فوت پخش برنامه «خط سوم» با موضوع «انتخابات در آینه زنان» + زمان پخش «پر» بهترین انیمیشن جشنواره ورونژ شد استوری غم‌انگیز زهرا داوودنژاد برای برادر مرحومش خوانش «ما سه برادریم» اثر رضا صابری در تماشاخانه شمایل مشهد+ زمان اجرا جنگلی با درخت‌های پلاستیکی | نگاهی به سریال «جنگل آسفالت» بازیگر سریال بدل: سخت گیری تلویزیون، فیلم سازان را دچار مشکل می کند فرصتی برای ترکیب تاریخ و کتاب «تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ وضعیت عمو قناد روی تخت بیمارستان از زبان پسرش + فیلم زمان پخش فصل جدید حسینیه معلی مشخص شد | ترکیب جدید مهمانان در میز ذاکران کیت بلانشت رییس هیات داوران کمرایمیج ۲۰۲۴ شد واکنش مهران غفوریان به جنایات اسرائیل + عکس کتاب «فتوای هسته ای» منتشر شد
سرخط خبرها

طهوریان عسکری: ما در مدیریت شهری اعتقاد واقعی به همراهی رسانه برای توسعه رخدادهای مدیریت شهری داریم

  • کد خبر: ۱۶۱۴۶۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
طهوریان عسکری: ما در مدیریت شهری اعتقاد واقعی به همراهی رسانه برای توسعه رخدادهای مدیریت شهری داریم
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما در شورا و مدیریت شهری اعتقاد واقعی به حوزه رسانه و همراهی رسانه برای توسعه اتفاقات و رخدادهای مختلف مدیریت شهری داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه اختتامیه رویداد رسانه‌ای رج اظهار کرد: ما در مجموعه شورا و نظام مدیریت شهری اعتقاد واقعی به حوزه رسانه و همراهی رسانه برای توسعه اتفاقات و رخدادهای مختلف مدیریت شهری داریم.

وی افزود: باور یا عدم باور به این اتفاقی که امروز در عصر ارتباطات نقش موثر و ویژه‌ای در عرصه مدیریتی دارد آغاز نقطه گفت‌وگوی مبنایی است که می‌توانیم با فعالان حوزه رسانه موضوعات متنوعی را در میان بگذاریم.

طهوریان عسکری ادامه داد: براساس رسالتی که شورا دارد، کمیسیون فرهنگی نیز بخشی از وظایف خود را به حوزه رسانه اختصاص داده و زمان و فرصتی که مجموعه سیاست‌گذاری شهر برای موسسه شهرآرا پیش‌بینی کرده تا بتواند اتفاقات و رخدادهای مختلفی را ترسیم و طراحی کند، فرصت بی‌نظیری در دوره ششم است که قله اتفاقات آن نیز زیست‌بوم رسانه‌ای بوده که دو سال است مجوعه کمیسیون در شورا بر آن تاکید دارند. بخشی از حوزه زیست‌بوم همین اتفاقات مانند رویداد رج است. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که تا پایان دوره ششم بر حوزه رسانه تاکید کنیم. مجموعه شهرآرا نیز به عنوان مجموعه کاری که در اختیار نظام مدیریت شهری است این فرصت و ظرفیت را نشان دادند که می‌توانند قله‌های دیگری از خودشان در نقاط مختلف شهر ایجاد کنند تا این قله‌ها پیامرسان و رسانه مشترکی باشد که بتوانیم اشکالات، ایرادات، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و نقاط قوت مختلف شهر را بهتر درک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->